Friday, February 1, 2013

Memancing



Memancing.... banyak jenis memancing. Ada memancing undi...(pilihanraya dah dekat), ada memancing mak mertua (kalau tak, tak dapat anaknya untuk jadi bini), ada memancing bos (tak pancing tak naik pangkat....tapi janganlah membodek nanti kenkawan benci kita) dan yang biasa adalah memancing ikan.


Salam sejahtera untuk semua. Untuk ini, saya hanya nak berceloteh berkenaan memancing ikan (memancing makwe tak boleh nanti bini jeling....bila bini jeling.... melepas nikmat berkahwin...putih mata oiii!!!). Saya bukanlah seorang yang master on fishing tetapi seorang yang kaki pancing jugalah. Banyaklah juga lokasi yang saya dah pergi tak kiralah sungai ke, hutan ke, laut ke, lombong ke... semua dah saya masuk. kiranya dah puaslah anak bini merasa rezeki yang Allah dah sediakan. Syukur.

Untuk starting nie, saya sampai kat sini dulu. Nanti banyak cerita yang akan saya ketengahkan untuk tatapan.  Cerita apa? Tungguuuuu... ada cerita ikan besar...ada cerita hantu besar... ada cerita orang cakap besar dan ada juga cerita ombak besar ( nasib baik saya hidup lagi... Alhamdullilah). Ok... chow.

3 comments: